Привет, работата с прозрачните части е общо взето, както си я описал

Най добре си маскирай с тамийско тиксо и никакви течни маски. Защото ако го оставиш за повече време, с тамийското тиско няма проблеми след това прозрачността да се запази. Докато с течна маска, ако го забравиш за дълго време, ще имаш грандиозни драми.
За еца пак- нищо по различно не правиш, пак с цианакрилатно лепило. Някои лепят и с бяло лепило за дърво, или Ц200 но до колко време ще издържи и дали няма да падне след 3-4 години . . . не се знае. А за да избегнеш замъгляване или скреж по фанар - първо си маскирай частите още докато са на платката, след това изрязвай и премахвай от литника, и лепи внимателно с цианакрилата. Може да позлваш jip оранжева опаковка - до сега не съм имал никакво замъгляване и скреж с това лепило. Или цианакрилат с ускорител-спрей. НО, винаги има НО

бърз начин НЕМА, винаги хубавите неща стават бавно и внимателно. А пък фанара е една много малка част от модела като цяло, но почти най - важната част от него, защото пъро погледа там ти отива, когато погледнеш модел на самолет или изобщо модел с прозрачни части.
Поздрав и хубав ден
