Ford Escort 1600RS и Ford GT Mk.II '66

Раздел за готови модели на танкове, колесни машини, влакове, автомобили
Публикувай отговор
Ssasho0
Член на клуб "Стендов Моделизъм България"
Мнения: 609
Регистриран на: 04 Юни 2012, 10:06

Ford Escort 1600RS и Ford GT Mk.II '66

Мнение от Ssasho0 »

Здравейте,
сглобих си два бързи състезателя на Форд. И двата модела са пластмаса с добавен фотоец, останалото е повече или по-малко стандартно.
1) Ford Escort 1600RS на сравнително новият и не особено известен производител Belkits. За пръв път правя техен модел и исках да видя за какво става въпрос. Освен това намирам колата за красива :), въпреки че е доста грозна! Колата е на победителят в Daily Mirror RAC Rally 1972, Roger Clark и Tony Mason от Team Esso Uniflo. Много приятен и лесен за сглобяване модел, определено препоръчвам на всеки :) Единственото, което съм сменил са чистачките, оригиналните бяха ужасни :) Не съм състарявал модел, а може би трябваше, все пак е рали състезател и не е нормално да е така чиста :), но много ми харесва така :)
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вторият модел е на страхотният Ford GT Mk.II 1966 с пилот Ken Miles, завършил втори на Leh Mans. Това е колата от филма Ford vs. Ferrari :) Моделът е на Meng, които изкараха и 1/12 малко преди този в 1/24. Изключително детайлен модел с великолепен двигател, но и с някой недостатъци. Нищо фрапиращо, но определено не е от лесните модели за изработка. Този път реших да състаря модела, малко ме болеше сърцето докато го цапах, но бях решил, че го искам като в края на състезанието. Освен това има и снимки по които да се води човек. Гледайки снимките, някой може да каже, че "това синьо не е онова синьо" :) и ще е прав. Колата е била боядисана в типичното за Ford през периода Arcadian blue, а не в Gulf Blue, както е във филма. Е за съжаление оказа се трудна работа да намеря боя за Форд от преди 50-60 години и се наложи сам да я забъркам по снимки. Така че, да определено това синьо не е онова синьо :) Модела отново е "от кутията" като се изключи чистачката. Не знам защо, но това е толкова видим детайл, а производителите просто плясват някакво ужасно парче пластмаса вместо фотоец, особено при положение, че в модела така и така има платка фотоец. Получи се доста "мръсна" кола :) както и трябва да е :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Александър Крантев
e-mail: akrantev@abv.bg
FB: Alexandar Krantev
Изображение
Аватар
berkut47
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Юни 2012, 11:20

Re: Ford Escort 1600RS и Ford GT Mk.II '66

Мнение от berkut47 »

Много добра работа!
Ескорта кърти!
Но ако позволиш,нещо което според мен(никога не съм правил коли) може да се коригира и сега по Ескорта:
-калобраните стоят много грубовати-дебелеят с една дума;
-да се подчертаят отделните панели;
-и на двата модела гумите са доста стерилни;
Относно синьото-фона на който е сниман модела не позволява той да изпъкне,така че трудно може да се даде някакво мнение.
И един въпрос-хрома твое дело ли е?
Аватар
valko-bg
Член на клуб "Стендов Моделизъм България"
Мнения: 1256
Регистриран на: 19 Дек 2006, 09:40
Местоположение: Svilengrad- BG

Re: Ford Escort 1600RS и Ford GT Mk.II '66

Мнение от valko-bg »

Браво, Саше! :respect:
Валентин Петров
Публикувай отговор

Обратно към “Наземна техника / Ground equipments”